Гарантія
Наявність офіційної гарантії – досить важливий фактор, який може грати ключову роль під час вибору схожих товарів від різних виробників. Адже якщо компанія впевнена в якості своєї продукції, вона обов'язково дасть покупцям гарантію у вигляді особистих зобов'язань.
І компанія Naturehike щодо цього яскраво демонструє турботу про кожного свого покупця.
Гарантія до 12 місяців
на товари Naturehike
Має на увазі абсолютно безкоштовний ремонт у разі будь-яких поломок вже в процесі експлуатації. Для отримання необхідних ремонтних послуг достатньо зберегти чек про покупку, оригінальне пакування товару, заповнений гарантійний талон та звернутися з ними до офіційного сервісного центру. Однак важливо дотримуватись правил надання гарантії і не намагатися розбирати чи ремонтувати товар самостійно.
Обмін товару
Протягом двох тижнів покупець має право замінити куплений товар на ідентичний або рівноцінний за характеристиками, якщо в придбаному примірнику буде виявлено будь-які дефекти. Але завдяки суворій багатокроковій системі контролю якості, виявлення таких дефектів вже покупцем практично виключено.
Умови гарантії
Гарантійні зобов'язання можуть бути нульовані у разі, якщо несправності виникли з однієї з таких причин:
- нецільове використання товару;
- порушення правил експлуатації;
- самостійне розбирання чи ремонт;
- використання неякісних елементів живлення або витік електроліту;
- інші несправності, що виникли внаслідок недотримання правил експлуатації або несправності, перелічені в інструкції до товару та які не покриваються гарантією.
Сервісний центр
Компанія Naturehike надає можливість якісного сервісного обслуговування будь-якого свого товару, яке включає кваліфікований ремонт в сервісних центрах. Після закінчення гарантійного терміну ремонт буде платним, проте плата стягуватиметься лише за необхідні деталі оригінального виробництва.
Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування здійснюється тільки після звернення на нашу гарячу лінію 080 033 68 25 або у вайбер чат.